دنیای جوشکاری

دنیای جوشکاری

دنیایی از مطالب جوشکاری و بازرسی فنی
دنیای جوشکاری

دنیای جوشکاری

دنیایی از مطالب جوشکاری و بازرسی فنی

دانلود برنامه جدول اشتال (مشخصات مقاطع فولادی) برای اندروید

جدول اشتال (مشخصات مقاطع فولادی) یکی از برنامه های عالی و کاربردی است که همیشه باید همراه مهندسین باشد و لازمه آن داشتن یک تلفن همراه اندرویدی است. در فایلی که برای دانلود قرار داده ایم دو نوع متفاوت از این جدول را به شما عزیزان ارائه کرده ایم تا به دلخواه هر کدام را که دوست داشتید نصب کنید.


i0s_android.sectiondata0.jpg


download-bottom (9).gif


- به دلیل به روز بودن وبلاگ از سایر قسمت ها هم بازدید کنید.

- برای ورود به بخش آرشیو مطالب اینجا را کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:15

با سلام و خسته نباشید
خیلی خیلی وب لاگتون عالی هست یکی از اساتید محترم پیشنهاد کردند از این وب لاگ دیدن کنم من خودم در زمینه جمع آری اطلاعات مشتاقم چون مسئول کتابخانه هستم ممنون از اینکه اطلاعات به این خوبی را آماده کردین و در دسترس قرار دادین

سلام و عرض ادب
خواهش میکنم.خوشحالم که این وبلاگ تونسته به شما کمکی بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد